En molnig dag

Idag är det ingen sol. Det känns bra att ingen solen.
Jag känner att måste gå ut, jag måste komma ut härifrån. Idag ska till gym. Och sen måste städa här hemma. Jag måste göra det.
Idag kommer även den kille hit. Jag hoppas nu att han kommer bo här. Igår skrev och vi pratade också och det känns att han kommer bo här tills sept. Han skrev att ser ut finsk. Svarade att från Estland. Sen skrev Nice. Jag fattar inte, kollade han min profilen. Det måste han göra. Om han har inga andra planer nu. Jag började tänka lite på det. Vet inte om han ä singel eller något. Jag vet att han sålde sin bostadsrätt. Ah mu får inte jag själv börja tänka att kanske han kommer bli intresserad av mig. Jag ska bara hyra ut min lägenhet honom och det ä allt. 
Jag tänker nu på honom och känner att kanske var det bäst att vi fick inte träffa. Vi ä för olika. Han gjorde fel att skickade sms att han trodde att det finns något kvar. Men jag ä förändrats, jag är inte samma tjej som var när träffade honom. Det skulle inte funkat mellan oss när vi redan nu bråkar. Jag tar det allt lugnare just nu. Men gör ont lite men kommer över det säkert som alla andra gånger. 
Nu eftermiddagen kom solen fram, jag var på gym. Jag kände att behövde komma ut hemifrån lite. Tiden går bara så fort, jag vet inte än hur ska jag flytta. Och är inte säker om den kille kommer hyra min lägenheten eller inte. Idag skickade sms vid kl 12, men han har inte än läst. Och nu skrev till messanger och där har inte han heller varit. Hans profil på FB, känns lite konstig, jag vet inte. Jag ser att det finns inte många som gillar hans bilderna, eller sånt. Men hans nr är som hans namn. Jag vet inte, kanske han är inte den som är på bilden. Jag försöker inte tänka på det så mycket. Han kan vara min sista ängel, som kan rädda mig att betala dubblahyrorna. Om han skulle bara höra av sig.Han jobbar säkert, men hoppas att han kommer höra av sig snart. Vill inte sitta i mobilen hela tiden nu heller.Nu har tvättstuga men Jennica är med Jamila. Kl 19 tiden ska hämta henne. Några timmar kan vara lugnt och ro. Nu är Jennica hemma. Idag körde första gången när kände att var trygg bakom ratten men det fanns några bilar som bara körde för snabbt. Men det gick bra. Bar öva på då blir det bättre och bättre. Han hade läst på FB meddelande att skickade sms, men ser inte att han har läst den nu. Nu vet inte om han läste den utan att jag kan se, och kanske vill inte hyra nu. Jag vet inte, kanske är han inte hemma o kan inte svara. Han har iallafall mitt nr och han kan meddela mig. Men vet inte nu om han kommer bara skita i mig , i min lägenheten. Det vet inte jag. Jag var igår så glad att skriva och prata med honom och han var då intresserad av. Jag vet att han ska åka iväg på söndag och kommer tillbaka i juli. Så det är bättre om vi kan komma överens nu. Ah väntar om han kommer svara något eller inte. Igår började vi skriva också sent. Och ringde eftre klockan 22 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0