En till ledig dag

Idag är jag ledig igen, men sen kommer jobba tre dagar. Nu måste planera lite vad ska fixa maten till Jennica när hon är hemma ensamma.Jag skickade sms till x, om flytt. Han läste direkt men svarade inget tillbaka. Snart kommer han säkert skicka en svar. Nu ska jag istället till gym.
Jag skickade idag sms till honom och berättade att vi kommer flytta och behöver hans samtycke. Men såklart han blev arg på mig och skrev långa sms att ja spelar med honom och Jennica. Att det ä inte bra till henne att flytta. Varför flyttar inte jag närmare till Stockholm. ..att han ska till familjerätten igen imorgon. Nu skrev jag inget tillbaka mer o väntar vad han gör. Jag visste att han kommer igen skita i mig och skriva såhär. Nästa torsdag måste han samtycka hennes flytt om han inte gör då kommer Skatteverket avgöra vad hon ska bo. Varför måste han göra såhär, fattar inte . Han blev igen arbetslös nu från juni. Hur kommer han ta hand om henne om han inte jobbar. Jag orkar inte mer med honom heller. Jag ä trött på honom och hans lögner. Han sade att han kommer flytta själv från Sverige för två år sen. Varför väntar han det. 
Idag fick nu alla papper och kan skicka in de till a kassa. 
Snart ska fixa lite mat och sen måste åka och tvätta bilen. Det blir så lätt smutsig när jag kör så mycket nu. 
Jag är chockad ... han/ Daniel är ihop med en tjej. De känner varandra länge nu som hade fattad. Jag anade lite om det redan tidigare. Men ville inte tro det så lätt än. Såklart är jag nu ledsen att nu har även tappat även honom... Men visste redan att vi är bara vänner och kommer bli det, inget annat. Jag skrev honom att är glad för hans skull att du hittade någon. Men innerst inne känner jag lite trasig just nu. Jag måste kunna gå vidare jag måste släppa honom. Det gör ont 
Nu är det kvällen. Vi var ute och tvättade bilen och tankade. Nu kommer jag jobba tre dagar och köra fram och tillbaka de tre dagarna. Hela eftermiddagen har jag börjat få nu så ont i mitt hjärta. Det är igen förkrossat. Jag trodde att det kommer inte göra så ont men det bara kom just nu. Jag skrev honom att jag är glad för din skull att du har hittat någon och ser att ni passar bra ihop. Och hoppas att du kommer inte hålla bort från mig att vara vänner. Han skrev tack och nej, vi kan ses någon gång framöver som vänner. Jag svarade att just nu har för mycket med allt, med flytt och skrev att skrev med x och han vill inte just nu samtycka dotters flytt. att vi håller kontakt som vanligt. Innerst inne känner jag mig så trasig just nu. Jag gråter....det gör bara så ont att vet inte hur klarar jag allt dette på en gång. Jag ville skriva honom att ville ju något mer från början än vänskap, men sen tänkte, nej det spelar ingen roll att skriva så, att då kommer han ta bort mig som vän om jag erkänner det. Jag kommer klara det allt, jag är en starkt kvinna, jag kommer inte att ge upp det. Jag måste släppa honom och nu är vi bara vänner, men är rädd för allt att kunna träffa honom att se honom i ögonen. Det vet inte jag hur kommer klara det. Imorgon ska jobba som skrev , efter jobbet ska åka och köpa en ny mobil till Jennica, en vanligaste Nokia, kostar bara 200kr. Det är bättre än ingenting. Nu ska sätta på mig bus, imorgon på morgonen ska duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0