En varm dag

Det är så varmt ute nu att vill vara inne. I morse gick till stranden och stekte sig lite, men bara i några timmar. Igår hade bus och ser ut solbränd nu. Fixade ansökan till fritids också nu. Hoppas får plats nu så snabbt bara. Och det blir fritids under sommaren närmare till mitt jobb. Nu sitter på soffa och laddar mobilen med data, det tar så långt tid att ladda. Jag får inte använda nu så mycket mobilen. Och FB måste logga ut nu därifrån, vill inte se mera inlägg hur andra har det under midsommaren. Jag ska fixa mina egna midsommar maten, tänkte göra en vaffeltårta själv nu. Det kan jag göra och njuta sen imorgon. Nu solade lite på balkongen också, det blåser med är så varmt, klarar inte den värme. Och såg att hade blivit rött bakom ryggen. Ställe som jag inte nådde att smörja in mig. Nu måste vara extra försiktig att smörja mig in helt. Jennicas rum har jag nästan packat allt nu. Det blev lite mer än hade tänkt. Just nu måste jag börja tänka hur ska planera att köra grejerna. Det känns att så många grejerna att köra själv nu. Min tanke var att på fredag morgonen ska köra lite grejerna först, sen jobba, sen tänkte åka hem, packa grejerna ta Lisa med och stanna helgen redan i Karlskrona. Då blir det två dagars körning, istället 5 dagar. Då betyder att tanka bilen fullt en gång. Men vet inte än hur ska göra med parkeringen då. Nu måste kolla på torsdag när ska ta nycklarna om hittar någon ställe att parkera bilen. Tiden går bara så snabbt, vill inte tänka på det inte alls nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0