Ensamma

Jag är vaken redan vid klockan 6, kan inte sova länge. Dagen började med en 5 min meditationen. Det känns bra att rensa lite sina tankar och själen. Vad ska jag hitta på idag? Klockan 13 kommer en tjej och klockan 16 tiden kommer en annan tjej kolla lägenheten. Igår kom ingen att kolla lägenheten. Jag har en liten hopp att kan hyra ut nu men det är inte helt säkert just nu. Om kan vara helt säker då kan vara lite tryggare men just nu är allt öppet. Bara en vecka kvar nu när jag får nycklarna och börjar jobba på riktigt nu. Om de veckorna skulle vara över. Jag vill redan vara i Karlskrona nu, ta det lugnt. Störta problem kommer vara nu bilen. Vart ska jag parkera bilen? Jag måste fråga någon nu att fixa det. Jag kan inte parkera nu vid skolan, det kan jag göra bara i helgen nu. Imorgon tänkte jag gå till bio, jag känner att det är bättre att göra något vad kan inte göra när har Jennica. Det kostar men tycker att jag är värd det. Nu var första tjejen här och hon är på att bo här. Jag minns att jag skrev med henne, om 4000kr i månader. Jag tänkte gå ner för att få någon här, jag kan ju betala den lilla del själv. En till tjejen som skulle komma nu. Kanske ska skicka meddelade till henne att har hittat någon som kan bo här. Vet inte. Jag vill göra något, jag kan inte stanna hemma hela dagarna. Idag var jag ute, sprang en runda. Det känns bra att bara komma ut. Det behövde jag. Imorgon tänkte jag gå till bio nu. Inget annat att göra. Jag kan göra nu vad jag vill och känner att var länge sen när var på bio utan Jennica nu. Det är jag värd. Jag går inte ut ensamma heller. Idag ringde till Jennica också nu, hon mår bra men igår mådde illa och hade spytt. Det måste vara nu bussresa. Hon är kvar hos pappa, vet inte hur länge hon är där nu bara. Hon klarar sig fint utan mig och kommer ha det bättre än här nu. Jag vill helst att träffa någon nu, men jag kan inte börja igen från 0, jag har bestämt nu. Ingen mer nätdejtandet. Nu är jag själv. Jag saknar någon just nu mycket. Jag vill inte vara ensamma mer, men har inget att göra. Det är bättre att vara sig själv nu. Inte jaga någon själv. Snart börjar fotboll på tv och ska kolla såklart. Idag varit bara inne och sprang ute. Imorgon måste hitta på att göra något. Kanske ska till stranden, vet inte. Ensamma under midsommar, det är inte första gången. Det är lite tråkigt att vara själv men tycker inte att träffa folk ute när de festar eller kolla på fb hur trevlig och kul kommer alla ha. Jag tänkte stänga av FB, och inte logga in. Kommer jag att klara det, det vet inte jag. Jag vill inte alls att vara där mer. Varje dag lägger upp något. Nu på kvällen skrev lite med Pelle, han har bokat bilen nu på tisdag. Det känns bra att veta nu att han ska hjälpa mig. Det blir en lång kväll med honom. Han vet att jag betalar för honom. Jag fattar inte att jag vågade fråga honom hjälp. Men var säker att han kommer inte hjälpa mig nu efter det allt vad vi hade. Jag trodde inte att han kommer svara något. Men ser nu att han är en snäll kille, men bara som en vän. Nu ska njuta min kvällen ,med glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0