Fredags morgon

Det är fredags morgon och dricker min morgonkaffe och mår så dåligt just nu.Jag vaknade själv redan vid halv fyra och kunde inte somna om lite. Jag tänker på honom, hans bild och hennes bild är hela tiden framför mig. Jag hade(har) de känslorna kvar. Annars skulle inte jag känt såhär. Det går över med tiden, jag vet . Samtidigt har jag med x stora problem igen. Jag vet inte hur ska det bli nu, om han kommer inte att skriva under. Nu kommer han förstöra hela mitt liv kanske snart. Jag tog igår sömntablett och känner mig så seg och inte så pigg. Igår kände bara att kommer inte somna utan det. Och somnade igår , och sov ca 5 timmar lugnt. Jag är hemma nu äntligen och försöker ta det bara lugnt. Men varit ganska dålig hela dag. På jobbet, med allt. Hans bild är överallt, jag vet inte varför. Jag kan inte släppa honom. Idag körde hem efter jobbet och såg nästan likadan bil som han har. Jag skickade meddelande om det var han som körde, men han har inte svarat. Han måste vara uppdagen nu säkert. Kanske var det han med henne, vet inte. Det gör fortfarande ont och vet inte hur länge, jag vet inte om kommer att klara om vi kommer att ses nu. Bara som vänner. Kanske kommer jag bryta ihop framför honom. Men måste vara stark nu för att har nu mycket annat att göra. Jag skrev honom också att har mycket att göra med flytt och allt nu och att x vill inte samtycka dotters flytt. Jag vet inte om jag kommer klara det. På jobbet berättade om honom och många som sa att han är helt sjuk, och att jag kan ansöka ensam vårdnad. Och har tänkt på det själv. Men är rädd att jag får inte det så lätt. Tiden rinner iväg om han kommer igen att bråka med mig att hon har ingen fritidsplats. Nu kommer det ta längre tid att få hans samtycke. Jag skriver inget mer med honom nu. Jag vet inte om han var i familjerätten idag eller inte, han sa att han ska prata med de. Jag orkar inte att tänka på det just nu. Jag är bara så trött just nu. Det sömnmedicin gjorde mig så seg imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0