Jag har tråkig

Hemma, ensamma, ledsen men håller ut. Jag är stark. Imorse ringde till de och ja, jag måste betala det hyra. Jag förstår det och nu försöker hitta snabbt någon som vill bo här minst två månader. Jag kommer inte klara att betala dubbelhyrorna. Jag vet inte hur sjutton klarar jag det. Det är för mycket som händer, som kommer att hända under närmaste tiden. Idag skrev ett papper till x med hans krav. Nu måste han väl skriva under hennes flytt. Det är så svårt. Just nu tänker hur kommer jag kunna flytta, hur kommer jag kunna betala hyra dubbel. Jag skulle behöva köpa sakerna till Jennicas rum , och nu kan jag inte köpa ingenting. Vet inte men känns att måste sälja min bil nu. Helt plötsligt fick jag ett sms... först tänkte jag vem det kunde vara. I början tänkte det vad J men sen kollade upp nr och det var en kille som jag träffade här när flyttade hit. Vi fick kontakt via badoo länge sen och var så intresserad av honom., ville träffa honom så mycket.Vi träffades, vi hade " sex" det var bara det, inget annat. Nu vill han igen att ses och skriver inte för kk, men skriver att vill ha sex med mig. Jag vet inte, varför han sökte upp mig igen, hade han kvar mitt nr. Jag vet inte om ska ge en chans till honom, jag vet inte...han vill , han säger ...jag vet inte. jag är osöker på det. Ibörjan ville jag så mycket att träffa honom men nu när vi träffades då var det bara sex.jag vet inte...man måste lyssna sitt hjärta. Om jag ger chans då måste det kännas rätt för allt. Nu har jag skrivit med honom nästan halva dagen och kommer ge honom den sista chans. Jag vet inte helt säkert men jag känner det att vill själv träffa honom. Han vet att vill inte träffa honom bara för sex nu. Det vill inte jag. Om vi skulle träffats nu sen vet man om det kommer bli något mer. Jag vet inte men allt kan förändras nu...varför kontaktade han mig igen,han hade kvar mitt nr. Det betyder någonting. Idag har fått några meddelande, några som är intresserad av att hyra lägenheten. Det finns en tjej som är student och tänkte kolla upp om hon kan ta över kontraktet nu efter mig. Det skulle kännas lättnad att slipper att betala dubbla hyrorna nu. Just nu räknar minst två månader dubbelhyra. Det är ca 10000kr och det är mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0