Lördag i Karlskrona

Idag åkte imorse till Karlskrona. Vi kollade området hemma och kollade runt i skolan också. Skolan ligger bara ca 10 min promenad och samma sidan vart vi kommer att bo. Sen åkte till stan, äta lunch och köpa lite, eller det blev lite för mycket. Bara några nya kläderna till mig och till Jennica. Sen såg jag Jonas med sin tjej, de höll i handen....jag tänkte att gå fram och säger "hej" men sen Jennica blev så arg eller vet inte. Hon drog bort mig att nej du ska inte gå till honom. Sen ute sa ok, jag går till honom och sen igen nej mamma vi ska inte gå. Jag blev så arg på henne. Jag fattade inte vad hände med henne, jag tror att hon visste att hade starka känslorna med honom och ville inte att jag går fram och träffa hennes nya tjejen. Jag skulle bara sagt "hej" eller varit trevligt lite. Jag skrev honom att såg de och tänkte komma och säga "hej". Har jag kvar känslorna? Nu känner att nej, jag har inga känslorna mer med honom. Han har gått vidare och det är jag med. Nu flyttar vi dit och kommer säkert att ses igen. Om tre veckor måste vi flytta nu och har inte planerat ingenting med flytt. Det var en till kille som svarade men har inte skrivit tillbaka. Det börjar bli svårare och svårare nu när vet inte vem ska hjälpa mig att flytta. Jag vill inte helst hitta någon på FB. Och vet inte om Anja kan komma eller inte. Hon säger kanske, ja hon kommer och sen bokar jag bilen och sen kommer hon inte. Jag vet inte. Det har vi inte än bestämt.
Dumma jag. Jag spelar ibland på Tinder, trycket ja eller nej att träffa någon. Nu fick en match och skrev själv till en kille. Och sen skulle skicka och meddelande försvann men hann läsa om honom och såg honom på FB. Och skrev honom nu, dumma jag. Hur tänkte jag det nu? Han läste meddelande men svarade inte tillbaka. Han tänker att är konstig säkert och tyckte också att gjorde fel att skrev honom nu. Dumma jag...
Jag känner att jag börjar igen....jaga killar. Nu tänker att det var ju så dumt att skriva denna kille på FB. Vad tänker han nu? Någon från tinder skriver honom till FB, han kommer inte ju svara mig, det tror inte jag. Varför jag gjorde det, varför skrev jag honom. Jag skrev först på tinder och sen han försvann, kanske han samtidigt såg mig att fick match och tog själv bort matchning. Det vet inte jag, det r bättre att radera bort hans meddelande. Ah jag lär inte än mig att sluta nu att skriva till killar. Nu kan väl de själva att skriva. Jag måste nu tänka mer på mig, jag måste börja älska mig nu att sen börja älska någon annan. Jag måste ha en starkare självförtroende som min en av snällaste vän har sagt,, jag glömmer inte honom , jag glömmer inte allt detta vad sa han till mig när jag bröt ihop framför honom. Det gör ont fortfarande men vet att jag är stark och kommer bli starkare snart. Jag vet att kommer tillbaka på fötterna. Good things will come soon. Jag tänker för mycket, det är också min fel. Det måste jag sluta med. Och måste öppna ögonen, men vet inte om jag ä redo att släppa in någon ny än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0