Midsommarafton...

Nu är det midsommarafton och sitter här hemma helt ensamma. Jag tänkte ju gå ut lite här men känner ju själv så ensamt och känner ingen här. Nu stannar bara hemma,igår var sista gången på FB. Jag känner att vill inte se mina vänner, hur de firar midsommar med sina kära och nära. Jag har ingen att vara med, alla har sina vänner och familjer. Ibland hatar jag den att vara helt ensamma. Det finns på fb grupper och de bjöds in till egna fester, men kan inte åka till någon jag inte känner. Och jobbar imorgon också nu. Bar tar det lugnt hemma. Själv. Jag kollade att det kommer rea på ikea , börjar redan på söndag. Kanske ska åka dit och hittar något. Men måste spara nu varje öre. Jag räknar varje krona just nu. Det är tufft , mycket tufft just nu att börja allt nytt. Jag packade Jennicas grejerna och hon behöver någon hylla och förvarning i sitt rum nu. Jag vet inte bara hur ska fixa hennes grejerna nu. Kanske ska köpa någon hylla till henne och skrivbord också nu. Jag vet inte, om har råd för allt. Jag väntar a- kassa , de har inte betalat ingenting och vet inte heller om de kommer betala nu. Det har gått så lång tid nu. Jag väntar nu i två månader. Jag måste ju få ersättning därifrån, och funderar lite att jag måste sälja kanske min bil. Jag vet inte än. Nu skickade Daily meddelande och var tvungen att öppna FB. Och det hände någonting nu. Denna kocken Daniel hade godkänt min vänförfrågan. Så är vi vänner nu på FB. Det betyder ju ingenting nu, men tror att han kollade min profilen och kände igen mig kanske. Vet inte. Hur blir det nu när vi kommer att ses på jobbet. Jag kan inte börja nu att tänka vadsomhelst nu, att kanske han vill ses någon gång en dejt eller nåt. Nä nä nä Nu började fixa maten. Det är jobbigt att fixa det allt nu. Nu kommer jag inte mer att handla mat hemma. Det måste jag klara nu hela nästa vecka, mat som har hemma. Min plan är som skrev tidigare, att helgen kommer jag flytta sakta in där nu med Lisa. Midsommarafton...är jag ensamma. Jag försöker att vara lugn, inte börja gråta och är stark. Om en vecka kommer jag vara äntligen hemma. I nya hemmet. Det är mycket nu vad måste planera genom , hur ska göra med allt. Hur ska packa mina grejerna nu. Jag har bara så många sakerna. Hur ska jag ta min cykeln med. Och parkering,det blir det svåraste nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0