Midsommardagen

Idag jobbade jag. Det var lugnt att köra idag. Ingen motorstopp idag, det känns så bra. Jag ville inte alls att komma hem, men tiden går nu så snabbt. Bara 5 dagar kvar tills jag får nycklarna. Jag känner blir lite press nu, för att hinna packa allt nu. Behöver mer kasserna kanske att köpa. Och nu börjar jag tänka att kanske ska sälja min tv hemma nu, och senare ska köpa ny tv. Jag kollade lite runt och hittade en fin tv bänk. Men den är liten , våran tv blir för stor kanske. Jag vet inte, jag vill ju börja sakta nu med allt nytt. Viktigaste är just nu Jennica, att hon ska ha viktigaste sakerna nu. Det kommer kosta en hel del. Nu kommer jag vara hemma de dagarna, inget jobb och sen börjar jag jobba fullt. Och sen flytt...det blir en jobbig vecka för mig såklart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0