Solig söndag

Det är söndag och jag fick sovmorgon. Det känns skönt men vaknade vid klockan 4 men somnade om. Åt frukost och pratade med Anja, min tjejkompis i Stockholm. Hon kan inte åka hit, jag tänkte på det ockdå att hon kommer inte. Men nu vet i allafall, och imorgon ska börja ringa runt nu. Det blir flyttfirma. Jag har inget att göra. Jag pratade länge igår med Anja och hon frågade om jag kan skicka Jennica till Stockholm till henne att hon kan stanna i några veckor där. Det skulle vara bättre för Jennica att vara där och leks o träffa sina vänner än vara i fritids eller ensamma hemma. Nu ringde imorse till Jennica o frågade henne om hon vill åka. Hon blev så glad o sa att måste fråga pappa, pratade med honom men han sa att han ska ringa tillbaka. Nu väntar när han ringer. Jag ä orolig att han tänker nu att vill inte ha Jennica här. Det skulle underlätta mig mycket nu om kan vara utan henne o då kan flytta lugnt o ro. Om hennes pappa säger att det är ok. 
Snart ska åka till Karlskrona nu, personalmöte och sen ska åka båt i två timmar. Då åker hem sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0