Utan Jennica

Idag åkte hon, min Jennica till Stockholm. Vi kramades så mycket, saknar henne redan så mycket. Det är så tyst nu här. Men behöver tid att vara själv lite och fundera , bara att får vara. Tre dagar inget att göra, på lördag kommer jag jobba. Måste hitta på något att göra. Ikväll kommer någon kolla lägenheten, vet inte vilken tid. Imorgon kommer det vara två stycken som kommer. Det finns hoppa att någon kommer bo här. Bara att slippa betala de hyra nu. Jag behöver varje öre nu. Det blir jobbig nu nästa vecka när kommer jobba och samtidigt att köra grejerna dit. Samt måste tänka på Lisa, hur kommer jag ta henne dit, att hon blir ok i nytt ställe. Jag är rädd att hon kommer bli ledsen när hon är ensamma. Nu ser jag hemma att har ganska många grejerna som ska flytta dit innan det är dags att flytta de möblerna. Måste packa de också nu. Hur ska packa. Det är mycket att tänka på nu. Men det går säkert. Nu börjar förstå om den kille att han kommer inte ju godkänna mig på FB, han skulle gjort om han skulle känt igen mig. Men han har inte heller att tagit bort min vänförfrågan. Ah lämna honom ifred och gå vidare. Nu måste jag äta min maten, sen kanske ska gå och köpa något gott att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0