10. Februari

Igår skrev honom direkt hur jag tolkade honom, att om han inte söker någon att varför ä han kvar här..han svarade att jag är här att hitta nya vänner och jag är en av de. Då lugnade jag ner och skrev lite med honom. Ok han söker bara vänskap, jag ändrade min text o några meddelande fick jag men känns att många söker något annat än vänskap. 
Igår hann jag läsa hela artikeln, trodde inte det igår på morgonen. Nu ä det grupparbete som gäller. Idag o imorgon har vi möte. 
Imorgon åker vi igen. Det blir en lång resa och kommer ta med att läsa och kanske skriva lite också nu. Måste göra det nu. Känns skönt att kunna vara utan Jennica en dag o natten. Bara slappna av o njuta egen tid. Tror inte att ska ut nu. 
Jag blev igen arg på Jennica, på riktigt arg nu. Det känns att jag kommer lämna henne snart. Jag orkar inte mer med henne, hela tiden sur och arg , vill ha så mycket och när frågar hennes hjälp så är hon direkt sur. Hon somnade nu o väntar när hon vaknar. Ikväll åker Lisa, kattvakt har vi. 
Varför är det så svårt att bara leva själv utan att man tänker på killarna. Det är för mycket just nu som händer med mig.,jag har mina problem o mina negativa sidor som går snart över gränsen. Jag skrämmer Jennica ibland så mycket. Hon gör mig så arg att ibland vill ta livet av mig...så illa mår jag ibland. Jag vill sova hela nätterna, jag vill inte vara ensamma, saknar någon att ha bredvid, vill leva ett lyckligt liv. Det är så svårt just nu. Om allt skulle vara annorlunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0