11.februari

Nu sitter jag bakom data, och väntar när andra i min studiegruppen kommer till skype...och läser kurslitteratur. Idag åker vi till Stockholm, äntligen. Men kommer inte ta det så ledigt, känns att måste ta med även data. Vet inte än om ska ta, men det är lättare att läsa här och skriva. Jag måste hinna att gå handla lite innan jag hämtar Jennica, måste hinna fixa mig, äta själv lunch. Jag har packat allt nu vad ska ta med. Jag försöker att inte vara så aktiv på MP. Den kille har inte varit online igår. Vet inte kanske han blev lite rädd för mig. Eller kanske är uppdagen med sitt jobb. Jag vill inte själv heller att skriva honom just nu. Hoppas att idag ringer den bilaffären nu och på måndag kan vi gå kolla bilen. Jag är så himla rädd för bilen nu, jag vet inte varför. Kommer jag att klara köra bilen nu. Men försöker ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0