13. Mars

Hemma efter en helg i Stockholm. Det var skönt att vara borta lite och vara utan Jennica lite. Men nu är allt som vanligt. Jag anmälde tre lägenheter i Karlskrona men tror inte att får någon av de. Imorgon måste jag ta och ringa alla samtal som behövs att fixa. Och har mycket att läsa och gå genom grupparbete. Det är mycket och blir galen snart på riktigt. Måste la ner alla killar. Men skriver bara med den kille på MP, ingen annan o tänker inte heller att börja skriva med någon ny. Jag måste tänka nu bara på mig själv, män gör bara illa mig o är rädd att släppa in någon. Jag kan inte göra det. Imorgon ska ringa till bilsäljare också, kanske kan  kolla bilen imorgon. Vet inte om klarar med den bil. Jag kan börja köra sakta lite i taget. Så mycket annat att tänka just nu. Sommaren närmar sig, planerar lite o måste fråga x när han kan ta Jennica, minst två veckor tänker jag ge henne. 
I helgen skrev lite med Jonas, inland saknar honom och ser att han försöker att vara snäll och skriva men ser att han håller avstånd. Jag känner att jag har kvar känslorna. Jag minns när jag mådde så dåligt efter nyår och vi skrev, det gjorde så ont och sen berättade om Jim, o Jonas sa att ta kontakt med honom om du känner det. Jag vet att det blir inget med honom just nu, han bara leker med mina känslorna men vill inte tro det... Om jag bara kan träffa någon helt ny som kan öppna mina ögonen igen. Samtidigt tänker även på D, men vi ä bara vänner. Jag vill träffa honom igen , han vill också ses men bara som vänner. Hur kommer det bli om vi kommer att ses. Har han glömt det allt som hände mellan oss? Jag kommer inte så lätt att glömma det.. Han var hos mig när jag behövde mest. Nu måste släppa honom och hålla mig bara till vänskap. Det kommer inte hända något mer med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0