14.mars

Jag sitter bakom data igen, försökte komma in till skolans lärplatform men det går inte, mejlade och frågade. Nu väntar när de ska svara. Snart igen grupparbete, och har inte läst allt som skulle behövt, och missade igen föreläsningen. Nej, kollade mina papper och har sett den. Lite tur hade jag nu. Men mår så illa faktisk, att inte kunna så mycket som de andra kanske. Men tänker positivt lite. Idag tänkte ringa till bilaffären och fråga om bilen har kommit. Men nu blir det grupparbete. Men det kommer inte ta så lång tid. Hoppas att kan få kolla bilen idag. Imorgon har tandläkare och tvättstuga. Och säkert grupp också. Igår skrev honom men han svarade inget tillbaka, jag vet inte varför. Och vill inte skriva så ofta med honom. Han skriver när han kan, men samtidigt ser jag att han är aktiv och läser inte mina meddelanden. Tinder, det raderade jag igår. Jag kände att det blev för mycket för mig. Jag orkar inte mer att leta efter någon. Nu har det gått 5 år när jag började dejta och har dejtat en hel del killar, blivit kär i några och hoppades så mycket att nu har jag hittat någon, och sen blivit bara besviken och alla gånger har träffat på nätet. Nu måste det bli slut, allt nätdejting. Och leva själv utan att jaga själv killarna. Nu måste lite läsa här ,men Lisa är vaken och stör mig lite här. Hemma tillbaka....jag har gjort det som trodde att kommer inte göra. Jag har köpt bilen. Idag var med Helen och kollade bilen, hon körde ibörjan men sen körde jag. Jag var helt säker att kommer inte att klara köra efter två år. Men kunde köra, lite problem fick jag men ingen motorstopp. Bara att börja öva nu. De ska tvätta och städa , serva och byta däck. Och hämtar slut av veckan, Jag är så lycklig just nu. Jag kan, jag klarar att köra bilen. Men tänker ta det lugnt just nu i början. Det är mycket som måste kunna helt. Nu blir det studiegruppsarbete några timmar kommer det bli. Måste tänka på skola, men säger till någon god vän. Skrev till den kille också, och nu även till Jonas, skickade bilden, han skrev att det ser ut ju fin. Måste lugna ner nu. Måste kolla upp sen försäkringen och parkeringen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0