16.mars

Jag vet inte vad ska göra, jag är vid gränsen med hela livet just nu. Det är så svårt just nu att klara med allt. Det var likadant förra året när hade de jobbigaste uppgifterna och gråt hela tiden och ville ge upp hela skolan, men kämpade för att bo här. Jag blir mer och mer osäker med allt vad ska göra, vill bättre liv men känner att kan inte , klarar inte med språket. Jag mår så dåligt, vill inte gå till skolan men måste gå dit. Jag hatar mitt liv så himla mycket just nu. Jag måste fortsätta att kämpa. Jag måste göra det. Tänkte gå till bibblan o läsa, men ville ringa till Kalmarhem , men de har möte tills kl10. Det är bättre att ringa till de. Jag måste fixa med de, måste hitta parkeringsplats och hör hur är uppsägningstiden här. Nu måste med det bli slut med alla killar, jag kommer radera mig även på MP. Jag skriver där bara med den kille, ingen annan. Vi är bara vänner, inget mer, han erkände att han vill inte börja något förhållande. Men är rädd att jag skrämde bort honom men sista meddelande nu helt honom. Jag skrev hur jobbigt det är sista tiderna och måste ta ett svårt beslut. Det är skitjobbigt med allt... jag tänkte ringa även och kolla upp om jag har rätt att ansöka kontaktfamiljen, jag klarar inte med henne, jag behöver hjälp av någon som kan hjälpa mig. Jag tror då kan det bli lite lättare för oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0