17.mars

Nu är hemma och sitter på data. Jag anmälde parkeringsplats och felanmälan. Idag hämtade bilen men det går inte så bra. Det känns så himla svårt med koppling och gaspedalen. Bilen står vid parkeringen nu och kommer inte vilja köra den just nu.På söndag ska övningsköra med Helen. Det känns bra att hon hjälper mig så mycket. Jag vet inte vad ska göra utan henne. I natten kunde inte sova heller, bara tänkte vad ska göra. Jag vill fortsätta med skola men problem med språket, om man bara kan den kod att komma igång med den. Jag vet inte vad ska göra.Det känns så hopplöst allt bara. Nu kontaktade studieverkstaden att få hjälp nu igen. Det är så jobbigt. Det går om jag vill det. För att om det blir då att avbryter studier, kan hända att måste släppa Jennica till Stockholm och det vill inte jag. Jag kan inte släppa henne. Jag vet att hennes pappa låter inte flytta henne igen. Jag kan inte prata med honom inte alls. Det är så svårt. Snart kommer hon hem, tänkte gå ut med henne och visa bilen, men inte köra. Jag kan inte det. Det behövs mycket att övningsköra att komma igång med körning. Det går , jag vet. Jag måste bara vara lugn och inte stressa bakom ratten. Idag det blev motorstopp, men tog allt i början och sa att det klarar jag. Och fick köra iväg igen. Jag har problem med koppling och gas. Bara att lära in allt. Imorgon har seminarium, ska läsa genom de som behöver imorgon. Sen tänkte börja skriva min texten, och vill vara klart på lördagen. Då kan andas ut och kanske kan kontakt med studieverkstaden nästa veckan. Hur jag ska gå till. Jag är inte dum ju, och vet att kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0