18. mars

Tiden går så snabbt. Det är fredag och Jennica ä hemma idag. Jag var i skolan, hade seminarium, det gick bra. Nu måste börja skriva uppgift som är ca två sidor. Det måste lämna in på måndag men vill lämna in tidigare men tänker nu skriva lite försiktigare än förra gånger. Jag fick tid till studieverkstaden och ska meddela lärare om det också. Det kommer ta mer tid nu att klara de skrivuppgifter. Men måste satsa på det. Det är jobbigt när Jennica sitter hemma o stör mig hela tiden. Tänkte börja läsa kurslitteratur redan idag och skriva imorgon. Jag vet vad kommer att skriva.  
Trött på killar på MP, men sista chansen en månaden sen stänger jag av även där. Jag är lyckligare att vara själv och ta bara en dag i taget nu. Just nu känner jag att vill inte börja träffa någon ny. Jag tänkte se om någon på MP kommer att kontakta mig själv. Jag kommer inte att börja jaga någon mer själv. 
Nu är det kvällen och mina tårarna rinner ...det var den kille som hade kontakt via MP. Han som sa att han inte har tid för förhållande att vi kan vara vänner. Och nu skrev honom att han hade träffat någon annan fin o trevlig tjej . Varför sårade han mig...jag vet inte varför det hände igen med mig. Jag skrev honom nu som hade säga direkt på MP och nu även på FB. Jag vet inte jag trodde inte att det kan hända med mig igen. Det finns ingen mer ingen mer som kan komma så nära mig, jag släpper ingen mer så nära. Nu är det bara slut, med allt. Jag vill inte mer att träffa någon . Varför får inte jag träffa någon ? Varför vill alla bara såra mig ? Varför ? Jag hatar mitt liv så mycket just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0