1.mars

Ny månad har börjat. Det går framåt men nu är det jobbigaste period igen kommit. Jag vill att det tar slut vill glömma det allt och gå vidare men jag kan inte. Jag kommer gråta igen snart.. 
Igår pratade med Anja, hon säger nej Tiina du får inte lämna studier , du klarar det. Jag vet inte vad jag ska göra. Det ä bättre framtid och tar allt min kraft just nu. Jag ä rädd att ger upp hela mitt liv bara sådär. Det skulle vara bättre liv om jag skulle ha bättre jobb och bättre lön. Jag måste kämpa på mer än tidigare då.  
Jag ä själv lite lat, känner jag själv och orkar inte allt nu. Men nu måste förändra allt. 
Skriver med en kille på HP. Han låter vara intresserad av mig men vet inte om vi kommer att ses. Han skrev att vill träffa någon rätt. Jag vill inte igen börja att hoppas så mycket men han låter ju trevlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0