20. Mars

Det är söndag och sitter här i köket och tänker. Idag har det varit jobbigt dag och känner att behöver vara själv och gå vidare. Jag har tänkt så mycket vad hände igår, att jag kunde göra såhär mot honom, att stoppa honom även han betydde för mig mycket och krossade mitt hjärta helt...det kommer ta tid att komma ut från det allt. Jag kan inte träffa någon ny och börja allt i början. Nu är jag mer rädd än tidigare... jag vill inte släppa någon mer så nära. Det får inte hända nu igen.  Jag vill bara glömma bort honom helt. Men gör så ont när jag tänker på honom. Nu vet inte jag om de har pratat med varandra men tror inte att de fortsätter att livet tillsammans. Det vet inte jag, om hon kan förlåta honom eller inte. Jag gjorde rätt att berättade henne om de. Det måste vara slut nu, jag raderade hans nr och kik namn också att kan inte mer skriva honom. Jag får inte ha mer kontakt med honom. Och tror att han kommer inte skriva mig mer. Jag ä rädd för honom nu. Men han gjorde fel , inte jag. 
Nu måste duscha och sen börja skriva igen. Det kommer killarna skriva mig på HP, några är för på. Jag började skriva med en kille men är försiktig med honom. Min dörr ä stängt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0