22.mars

Jag vet inte vad ska göra men måste ta ett beslut snart. Idag började läsa böcker och sen fick stopp. Någon hade hackat mitt konto. Till sist fick komma in igen. Jag var i bibblan, och på gym också. Känns bra att komma iväg. Och imorse fick jag mejl, jag fick komma till visningen och det var två lägenheter och samma dag. Det blir bättre nu men kommer bli svårt med Jennica, hennes pappa kommer inte godkänna att vi flyttar kanske. Jag vet inte. Jag vet inte vad ska göra med mitt liv. Det är svårt att ta det beslut. Jag önskar bara att kan ta det lugnt och stanna nu. Jag tänker för mycket på sllt just nu. Om kommer fortsätta att plugga blir pendling och mindre tid med henne. Jag vet inte. Igår berättade till henne och hon blev ledsen. Han gör mig sjuk, allt ä hans fel o han kan betala för det nu. Bara att Jennica kommer inte berätta om det. Då ä det kört. Bara måste ta det lugnt. Jag måste gå handla. Imorgon ska byta däck och sen tänkte handla på ica på väg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0