6.februari

Söndag, tvättstuga och är trött. Nu måste skriva klart texten, hoppas att klarar det nu under tvättstuga. En gnällig Jennica hemma, så trött på henne. Hon börjar bli jobbigare och jobbigare nu. 
Igår skrev den kille att vill fortsätta att ha kontakt med mig o vi skriver lite. Men håller lite avstånd och ä mer försiktig med honom. Allt är inte borta med honom, men ä rädd att han hinner träffa någon annan före mig. Jag vet inte, jag tycker om honom när vi skriver med varandra och är öppet med varandra. 
Jag började skriva igen med honom,skriver lite då och då. Jag försöker ju fånga honom men vet inte hur ..,vill att han kan tänka bara på mig men han har ju andra samtidigt där som skriver. Jag ä intresserad av honom att ses men hur kan jag få gå så långt med honom. Vågar inte planera redan nu något. Kanske ä jag för på. Skrev sist om får fråga något, han svarade inget tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0