8. februari

Nu är även den kille borta. Igår skrev han att han inte har tid att träffa någon just nu. Men vill fortsätta att skriva med mig. Samtidigt sår honom vara aktiv....tror inte det. Det känns att han har träffat någon annan som är mer intressant kanske. Jag frågade om vi kan hålla kontakt utanför MP, men han svarade inget. Nu frågade igen men tror inte att han kommer nu svara. Hur svårt kan det vara att svara. Jag är så trött med alla de män. Särskilt när de visar ibörjan intresse och sen bara backar. Jag hatar såna killar. Nu måste läsa en engelsk artikel, som skulle läst redan förra veckan. Det är bättre at läsa nu. Det är redan svårt att hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0