9.februari

Nu är jag så besviken på honom. Han kan inte svara på frågan och nu vill bara försvinna därifrån.Hur svårt kan det vara att svara, att vi kan hålla kontakt här. Han har någon annan på gång eller han såg att det kan börja bli lite mer seriös än han hade tänkt i början. Det gör så himla ont just nu, när jag började lita på någon ny och nu blev det såhär. Nu orkar jag inte mer , nu stänger jag igen min dörren. Det räcker nu på allvar. Jag har bara min J och kommer att hålla det med honom då. J är i skolan och måste skriva hemma men har inge lust nu och har grupparbete, som måste börjas göra typ nu. Nästa vecka har två seminarium och vi har inte börjat ingenting. Idag tänkte skriva klart drama uppgift , som måste skicka in senast på fredag. Jag kan inte samla nu för många uppgifter. Det måste vara slut nu. Nu måste jag sluta med alla nya killarna. Tur att jag har några killvänner som kan ibland prata. Igår ringde bilhandlare och sa att bilen kommer in slut av vecka, att då kanske på måndag kan vi kolla den. Nu är det våren och känns så varmt och skönt ute. Idag hann jag skriva klart bara dramauppgift. Men det gick sådär. Nu håller jag på och försöker översätta en engelsk artikeln. Mitt mål är att bli klart med denna artikeln. Imorgon har jag föreläsning och seminarium och mellan det gruppmöte. Nu blir det tuffare och tuffare. Mest orolig är jag nu att klara de grupparbete och den sista skrivuppgiften som handlar om hela kursen. Nu har jag bestämt att la ner allt dejting och det menar jag allvar. Jag är kvar på MP...för honom. Men är på väg att bara försvinna även därifrån. Jag tänkte att inte logga in eller vara aktiv där nu.Han skriver när han vill. Han vill inte kontakt utanför och vill skriva där just nu. Men sa ju att hoppas jag vill fortsätta att skriva med honom. Kanske ska jag själv att packa lite med honom och skriver inte något med honom. Jag visar att jag är också uppdagen. På fredag åker vi och jag måste planera nu med skolarbete, jag måste packa ner några böcker att läsa. Och även kanske att skriva lite. Det blir kul att åka iväg och träffa några vänner där. Och kan vara lite utan Jennica, det behöver jah lite. Jag tänkte att gå ut på lördag men just nu känner jag att har inte ork för det. Jag kommer vara helt slut på söndag när åker hem. Jag vet inte men ska ta med kläderna för det.Allt kan förändras ju med tiden där. Idag han ta även springa en runda, och det känns så bra att vara ute. Det känns i kroppen lite, jag har inte tränat så länge, inte tid att träna på gym heller. Mitt mål är att kunna springa kanske en gång i veckan och två dagar på gym. Men skola tar så mycket tid just nu. Nu ska fixa maten och fortsätta med artikeln. Nu vet inte jag om jag gör rätt. Jag ändrade min text på MP helt och lade några bilder. Jag tänkte se nu om det kommer någon ny att skriva. Det kom några att skriva men raderade deras meddelande direkt. Idag när jag var ute såg en kille ute. Jag har sett honom tidigare, han var ute med sin hund. Det känns lite att jag blev intresserad av honom redan tidigare. Han har säkert sin tjej, vet inte. Ingen ide att börja tänka nu så...att kanske han är singel. Vet bara att han bor här i närheten, och kommer säkert att träffa mer. Jag saknar någo n närheten och hoppas ju att får träffa någon men just nu är jag rädd att släppa in någon ny. Det finns inte plats. Det är så jobbigt att känns så. Kanske är det bättre att lämna alla killar och leva livet utan de. Bara jag, men det kan inte jag....Nu bara var på MP, och vad såg jag. Han hade nya bilderna ute. Och han säger att han söker ingen relation nu. Nu tror inte jag inga ord vad han säger mer. Hur menar han nu? Varför han lägger upp nya bilderna? Såklart han söker fortfarande men inte mer intresserad av mig. Han tänker att jag fattar inte det...nä , det orkar inte jag mer , han kan åka åt skogen helt nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0