En jobbig torsdag

Imorse gick till bibblan att kan läsa boken, men fanns ingen. Då blev jag småstressad och vet inte vad ska göra. Nu börjar fundera att köpa böckerna, inte alla men måste köpa några. Jag ville inte köpa nu de. Men har ingen val. I dag hittade två lägenheter via blocket och skickade mejl direkt. Jag hoppas att jag hittar snart någon. Det är så jobbigt med allt i skolan, vill inte mer att gå dit. Jag hatar skolan så himla mycket just nu. Vill andas ut och leva livet. Om allt skulle vara lättare, men mår så dåligt nu också. Det fortsätter så länge när kan släppa allt.Idag körde nästan på en bil, blev så irriterad på det nu, blev rädd att köra hem, men körde hem lugnt. Jag måste öva mycket nu. Det blir bättre med tiden. Igår fick punktering med cyckel och idag tänkte fixa det själv. Det finns en kille som visar intresse, men är så rädd med honom. Jag har berättat ganska mycket om min situationen. Jag vet inte vad ska göra med honom. Vi kommer inte att träffas ju, jag vet. Jag vet inte ju vad göra...jag kan ju ha kontakt med honom men inget seriöst. Han låter trevlig och snäll, men är yngre och har inga barn.
Imorgon lämnar Jennica till en kompis, måste köra bilen och sen köra till skolan . Hur ska det gå till, vet inte. Men kommer klara säkert. Hoppas jag. 
Idag tog mina smingrejerna och rensade lite. Slängde en liten del, måste använda nu vad jag har kvar nu.,.
Imorgon har skolan och vet inte hur ska klara hela dagen, skulle haft studieverkstaden men har grupparbete och sen eftermiddagen föreläsning. Jag mejlade de det men har inte fått svar. 
Jag vill bara lämna skola nu, mår så himla dåligt. Men måste kämpa på nu. Det är jobbigt men har ingen val just nu. Om skulle hitta bostad bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0