En kallare onsdag

Idag började nya kurser och ville bara komma därifrån.. Jag klarar inte det. Men kan inte lämna innan jag har fått lägenhet. Det blir skitjobbigt att göra något som man inte vill eller orkar. På lördag tänkte åka till Karlskrona, bara att åka bort, behöver komma bort härifrån. Om väljer rätt nu. 
Daniel svarade inget men nu frågade om det ä gratis parkering helgen. Nu tackade och sa att kanske ska åka dit och frågade om han vill ses. Men tror inte att han svarar tillbaka nu. Vet inte. Kanske skriver senare, han hade inte tid igår. Jag vill ju prata med honom om flytten om det ä ide. Men han har inte tid för mig. Jag vet inte vad ska göra... Det ä skitjobbigt just nu. Det är för mycket. 
Han svarade nu och sa att han inte kan träffa, och sen skrev honom lite. Han sa att det är en bra stad men det är jag själv att känna på och sen e tecken att man ber. Vad menade han med detta, ungefär ber att jag ska flytta dit kanske. Vet inte ju. Jag måste hålla bort just nu från honom, men känner att jag är lite på kanske. Han vet att kanske jag kommer dit på lördag nu. Jag vet inte hur det kommer bli. Känner så hopplöst just nu. Med allt. Jag vill inte gå till skolan heller mer. Kanske är det bättre att lämnar allt men kan inte lämna skolan nu, annars får ingen bostad och måste flytta härifrån också nu. Det är så jobbigt med allt, vad ska göra. Vet inte. Skrev ut studiehandledning , och det är skitmycket att göra alla de seminarium och allt. Söker bostad överallt just nu. Hittade en privat hyresbolag och anmälde en bostad nu också. Jag vill flytta nu om jag bara kan härifrån. På riktigt. Men kan inte börja flytta mer. Nu måste det bli sista gång jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0