Ledsen och sårad

Den Karlskrona kille hade skrivit mig, han bara måste mer såra mig, han bara skrev att det känns rätt för honom men henne....nu skrev jag honom och allt om min Jim ...han kommer läsa den men väntar ingen mer svar av honom, vill inte mer ...jag vill glömma alla män i mitt liv nu och gå vidare. Jag gråter nu mer efter det när hade läst hans meddelande. Han skrev att kärlek växer inte fram, det bara händer den första ögonkast. Varför gick jag in till mötesplatsen, varför skrev han mig, varför han gjorde det, han skulle inte gjort det....Jag gråter och är ledsen igen. Det är så jobbigt just nu med allt som vanigt, och måste ta ett beslut snart. Med mina studier. Jag fortsätter , men vet inte om klarar hela vägen tills sommaren. Om jag får bostad , kommer jag flytta nu såklart. Jag vill mer tid med henne, men vill ju ha bättre framtid med henne också.Igår fick ja en till visning och tackade "ja". Jag vill flytta och stanna nu, inte mer flytt. Det blir bättre, det måste göra det nu. J är i skolan, men kommer ju snart. Hon är hemma då kan inte läsa eller skriva. Jag tänkte gå till bibblan idag och läsa en bok, men insåg att måste ju veta vad skriver att sen kan koppla ju. Nu tänkte börja skriva men vet inte hur ska börja med allt detta nu. Måste skriva ca 4 sidor tetxen men vet att kommer inte så långt. Det är så svårt den kurs och är rädd att klarar inte det kursen, den sista uppgiften. Nu böjar jag skriva, jag måste det. Jag började skriva min texten och kom igång nu men det är fortfarande att skriva nu här. Det är en svårt uppgift och vet inte hur kan skriva mer om det allt och att använda de kurslittaraturen, jag vet inte hur klarar allt detta nu. Jag känner ju mer och mer att vill inte mer göra det. Just nu gör det att leva ju. Snart kommer Jennica hem sen kan inte heller att skriva. Hur sjutton ska göra det allt nu, men måste göra det. Kollade de lägenheter nu, den bolag som hyr ut.Det måste vara fast inkomst att få någon bostad, nu är rädd att jag har ingen chans för det. Men det vet man aldrig. Och efter påsk kommer jag ringa till husfru och prata om det om jag kan, kanske kan hända att kommer redan nu att jobba att kämpa med skolan. Jag vet inte. Det känns allt bara så meninglöst. Men just nu försöker ju göra allt vad kan. Jag tänker på alla killarna nu också och vet inte hur kan jag glömma bort alla nu. För att har fått intresse med en kille nu. Och det känns att han är inte intresserad av mig kanske. Han är så försiktig med allt, han sa att han är intresserad av mig. Jag vet inte. Måste bara hålla avstånd av honom nu. Det går dock inte så bra. Nu måste försöka skriva igen , men gråter just nu igen...
Jag går sönder snart ...idag har jag bara gråtit nästan hela dagen. Jag vet inte mer vad ska jag göra med mitt liv. Idag har jag tänkt så mycket om det allt. Vad ska jag göra med mitt liv, hur ska det se ut. Jag vet inte mer... Jag vill ett bättre liv och samtidigt ett bättre jobb än på hotellstäd. Men känner att kommer inte klara mina studier. Den sista uppgift går inte alls framåt. Jag klarar inte skriva om det. Samtidigt måste fortsätta så länge när jag har fått jobb o bostad. Nästa vecka tänkte ringa till husfru och prata om det. Om kan börja redan i maj lite. Jag vet inte jag ä hela tiden upp och ner. Men kommer inte säga inger till x / Jennicas pappa. Han ska inte få veta vad jag gör. Det ä mitt liv, jag o Jennicas liv han måste förstå att vill tid med henne. Jag kan inte mer. Jag måste ta ett beslut nu.... Inom två veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0