4.maj

*Idag fyller jag år, det känns helt ok. Jag har haft en bra dag, mina vänner grattade mig, även några av de som var oc*//////helt säker att kommer inte göra det. Men det värmde hjärta att de sa "grattis". Jag jobbar den vecka 4 dagar, skulle jobbat även på söndag men sa att orkar inte. Det känns bra att jobba och äntligen börja tjäna riktiga pengar, men det kostar mycket att pendla nu. Det var jag beredd. På fredag ska åka kolla den lägenhet nu. Jag vet inte om jag får det. Jag börjar må ganska dåligt snart igen om inte kan flytta. Det är riktigt svårt att få bostad nu. Men jag har inte tappat hoppet. Jag tänker positivt, jag känner att jag är en negativ person och måste börja förändra mig, jag måste tänka på mig själv mer att bli bättre. Min bilkörning går bättre men fortfarande händer det att få motorstopp och andra bilar är bakom mig, det är jobbigt. Men känner lite tryggare nu och känner vägen bättre. Det blir bättre , jag vet. Snart måste jag åka och tvätta bilen. Nu ska jag dricka te och äta lite tårta men först ska ta bort min BLack head masken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0