Åka buss

Idag ska jag åka buss till jobbet. Bilen kan vila idag. Imorgon ska åka bil, men det blir svårt lite. Det finns en hinder i vägen , för att det är stängt en rondell här i Kalmar, och kommer bli bil köar. Men inte på morgonen. Jag sover bättre nu på nätterna när jag började ta de sömntabletterna. Men vill inte börja bli beroende om de.Det bli säkert bättre när jag kan ta det lugnare med lägenheten. Nu hoppas jag får svaret idag eller imorgon. Det känns konstigt att de har inte svarat. Min känsla säger att jag får den lägenhet. På lördag kan jag lämna Jennica till Jamilas mamma. De ska åka iväg och J får följa med. Det blir lite jobbig för J, men det är bättre att hon är inte ensamma hemma när jag jobbar. Nästa vecka är jag bara en dag i schema , det är fredag. Jag hoppas att kan jobba någon dag till. Jag måste jobba nu att tjäna ihop pengar. Det blir min värsta månad nu när kan inte betala mina räkningar i tid. Jag kom hem och började må så dåligt just nu. Det hände som skulle aldrig hända nu. Jag saknar honom så himla mycket just nu att jag skickade sms att saknar honom, skrev också att vet att förstörde allt. Sen skrev bara min bokstav T. Det är Jim som jag saknar....det hände helt plötsligt, på bussen till Kalmar. Jag vet att han kommer inte att svara mig tillbaka, han hatar mig så mycket istället att sakna. Jag vet inte hur är det mellan de nu efter allt detta. Jag såg honom igen på badoo, men jag försvann så snabbt. Jag klarar inte mer att vara där och nu igen på HP. Där måste jag också komma bort så snabbt nu. Jennica skriker hemma, hon är så elak och envis. Hon har skolarbete och hon bara skiter i det. Jag är då himla trött på det, hon kommer hem och direkt tv öppet. Nu har hon prov imorgon och hon säger att hon visste inte att det ä imorgon och hon bryr inte heller att plugga för det. Hon är bara så himla skiten, jag klarar inte mer med henne. Nu var hon i vardagsrum och jag skrek på henne. Hon bara måste göra såhär med mig. Jag börjar hata henne mer och mer, jag kommer inte ut härifrån. Nu vet inte jag hur länge jag klarar det med henne. Det gick över gränsen, det är fel med mig. Allt är mitt fel, men nu kommer hon lyssna varje mitt ord, om inte då får hon... Jag orkar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0