Äntligen fredag.

Jag är trött just nu. Idag jobbade jag och skulle jobbat även imorgon men det behövdes inte. 
Inget svar idag heller. Vet inte mer vad ska tänka eller vara. Men tar det lugnt. 
Det är någonting med Daniel. Han inte varit på FB nu en hel dag, jag är orolig om det hänt med honom någonting. Eller håller sig borta från allt. Sista dagarna har han inte heller varit ofta där. Sista delning av inlägg var i tisdag, samma dag vi sågs. Han var helt ok såg inget fel med honom o han skrev tillbaka i onsdags och har inte mer själv skrivit honom. Jag vill inte tänka det värsta men tror att han vill inte ha kontakt på FB. Eller kanske har han åkt någonstans. Det kan också hända. 
Imorgon tänkte åka till hansa city, tänkte köpa lite grejerna. 
Jag kommer inte än flytta, och inte från juni nu. Då kan lite tänka på Jennica och till mig själv nu. 
Jag skrev med en kille på Tinder men nu ä han tyst. Vi skulle hört senare igår, men han skrev inget. Jag blev lite nyfiken på honom. Men ser att inte han. Då skulle han skrivit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0