En dag bakom ratten

Idag började köra vid klockan 9 och var hemma vid kl 16 tiden. Nästan hela dagen bakom ratten. Men börjar känna mig mer tryggare nu. Och vågar köra motorvägen växel 5, i början var så rädd men nu ser att det känns att det tar inte så mycket bensin. Nu kollade vi den lägenheten och tyckte om mycket. Den såg inte ut så fint just nu, men det var så mysigt och den lilla trädgården. Det fanns jag och tre till som var på visningen. Jag var först som skrev intresseanmälan, Jennica såg att det var också en tjej som skrev den lapp. Jag vet inte men är så rädd att vi kommer inte att få det nu. Jag vet inte , de kollar igen inkomst kanske. Igår skrev lite med Jonas och han tipsade en privat hyresvärd, ringde men hon svarade inte. De har lägenheter i centralen och i Lyckeby. Jag vill börja ta det lugnt nu när jag vet att kan flytta härifrån. Igår den kvinna berättade att när man bor studetlägenheten måste man inte betala under sommaren, att man bor gratis. Jag vet inte hur de har här. Nu väntar när de kommer skicka faktura, kanske måste inte jag heller betala. Det skulle underlätta mycket och kan spara pengar. Idag åkte till Jonas efter visningen, han kollade min bil om det var något fel, men han hittade inget, kollade även med data. Och visade hur man använder luftkontition, och var sitter tändsticka att ladda mobilen. Det känns konstig att träffa honom igen, jag vet inte, jag kramade honom , han var som lite rädd. Nu kände jag absolut inget med honom. Han är inte rätt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0