En dag på jobbet.

Idag jobbade jag och det känns så bra att jobba. Nu försöker att fixa min A- kassa. Imorgon blir det igen jobb. idag väntade jag det samtal om vi kommer att får den lägenheten. Men ingen samtal, då betyder det att de har valt någon annan. Jag blev så ledsen och nu är även Jennica ledsen. Nu kollade en liten lägenheten i Rönneby, Den var liten och mysigt. Jennica blev ledsen att vi inte fick den. Nu har en till lähenheten, som kanske ska kolla imorgon. Men den är en trea , och två rum är utan fönster. Vet inte, är osäker. Jag vet inte mer vad ska göra. Jag har börjat tappa hoppet att hitta något nu. Jag vet inte vad ska göra mer. Jag vill bara flytta.... Jag vill gråta... jag kollade om det hade kommit hyra och det kom .....jag var helt säkert att det kommer inte, och nu måste betala här nästa månads hyra. Och alla andra räkningar. jag vet inte om klarar betala mina räkningrar, bara att få jobba nu för fullt. Jag kan inte betala dubbelt hyra nu, jag klarar inte. Imorgon ringer och hoppas att den lägenheten är ledig och kanske få det, då kan kanske spara lite bensinpengar. Jag vet inte mer hur klara det allt. Nu börjar bli det riktigt svårt om jag kommer att få den lägenheten. Jag vill inte mer att tänka på det. Om det allt skulle vara över. Bensinräkningar var ca 1300kronor redan. Jag är osäker hur de räknar, ska kolla upp om det går att dela upp kanske. Det går att delbetala, men kommer ränta. Lite lättnad är det. Kanske betalar halva räkning, vet inte. Först måste jag vara säker med lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0