En lugn lördag

Det blev en lugn lördag. Imorse lämnade Jennica till en kompis och sen körde till jobbet. Det är fortfarande motorstopp, varje dag. Men såg idag även andra som hade fått motorstopp. Då är det inte jag som har det. Idag var det lugn på jobbet. Jag fick parkera bilen vid Chapmansplan, bredvid hallen. Jag hittade ingen ledig parkering idag och sen körde till Chapmansplan och var sen osäker om det är gratis under helg. Då tänkte ok jag frågar Daniel, försökte lite ungefär att om skriver om det och frågar honom att kanske han kommer bli nyfiken att ville ses nu när hade jobbat. Men svarade bara lite och ville inte själv börja fråga om han kan ses idag. Då lämnade allt detta och körde hem efter jobbet. Idag skrev samma tjej som erbjöd sin lägenhet. Det kostar 6300kr, är 69kvm-. på måndag ringer till hyresvärd och frågar om det lägenheten. Det passar bättre för oss, kan spara bensinpengar för det. Om de kommer godkänna mig som hyresgäst bara. Jag hoppas att får istället den, då får jag det i juli. Jag vill inte betala extra för den lilla lägenheten. Jag vill hitta nu en lägenhet att kan ta det lite lugnare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0