En molnig tisdag

Det blir moln idag och lite sol, men inte så varm. Jag gillar att jobba när det ä inte sol mycket ute. Senare på kvällen börjar jag min experiment. BUS- brun utan sol. Jag hoppas att det kommer funka på min hud. Jag använde länge sen men sen hade ränder och blev orange. Men den mousse har hört om mycket att det är en av de bästa. Det kostade ca 100 kr. Jag får inte sola så mycket nu och måste skydda mycket mig nu. Imorgon är jag ledig och har så mycket som har tänkt att göra. Vet inte om ska gå träna eller springa. Måste köpa frimärken. Och tänkte även gå och plocka skräp igen. Idag fick bara mejl att lämna mitt personnr och adressen att de kommer kolla kreditupplysningen men fick ingen mer mejl tillbaka. Jag hoppas , jag vet jag måste få den lägenheten nu. Jag är optimist, Daniel lärde mig. Igen Daniel. Han är överallt... Imorgon är jag ledig och tänkte börja dagen att gå plocka skräp. Ja, det behövs att göra. Sen måste köpa frimärken, och träna också, hoppas att orkar att gå, samt måste igen börja söka jobb. Jag har inte haft tid att söka nya jobb. Ikväll provade jag min BUS, det känns att det funkar. Men känner lite att det är ojämt lite. Imorgon morgonen ska duscha. Igår fick jag elräkningen, och väntar när kommer det andra elräkningen. Jag vet inte hur betala nu alla hyrorna. Jag klarar inte och vill inte ta igen lån. Vill inte mer att smslåna och sen betala tillbaka mer. Det är slut nu för mig att sms låna. Jag vet inte hur kommer jag betala alla bensinräkningar, nu betalade jag bara 300kr. Och den bara växer och växer. Nästa månad får jag bättre lön, men det kan bli dubbelhyra kanske. Hatar mitt liv just nu så mycket , att drar så mycket på mig. Jag önskar att vara utan Jennica bara någon dag, bara att få vara själv. Men om en månad kommer vara utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0