En ny vecka

En ny vecka börjar och det blir bara jobb jobb jobb. Jag kommer vara ledig bara en dag, på söndag. Det finns för-och nackdelar med att jobba nu så mycket. Igår berättade till Jennica att det ä viktig för mamma att jobba nu när det finns jobb. Hon förstår det men lite är hon ledsen att ser inte mig så ofta nu. Igår ringde hennes pappa och han planerar nu att åka hit, till Öland. Men att stanna bara 3 dagar med henne, det här förstår inte jag hur han tänker. Bara tre dagar, han har inte pengar att stanna en hel vecka. Nu blev Jennica också ledsen att han stannar inte längre. Han sa att han är sista dag på jobbet den 13 juni, och sen har inget jobb. Jag förstår inte hur han kan göra så, men tänkte fråga om han är allvar nu att ha henne så lite nu. Men får "semester" från henne tre dagar bara och såklart han vill inte ha henne i helgen. Den vecka hoppas jag att får veta om jag får den lilla lägenheten, men väntar någon annan svar också. Jag har anmält mer lägenheten. Igår var en på blocket och skrev att är intresserad av,den var andra hand, lite utanför men närmare än Rönneby. Men tror att jag får det lägenhet i Rönneby. Nu tänker inte mer att skriva med Jonas, nu vill lämna honom ifred. Han är uppdagen för mig. Han vet att jag har kvar de känslorna. Det kommer inte bli vi. Och Daniel. Honom måste jag undvika lite, inte skriva igen om vi kan ses. Vi kommenterade igår inlägg, och det känns ok att bara ha den avstånd. Kanske är det bättre att inte ha kontakt så mycket med honom tills jag kan flytta dit. Han skriver ofta att han hoppas verkligen att jag hittar lägenhet. Samt svarade han på fråga om han vill ses själv mig , och han svarade att han gör det. Vi är bara vänner inget annat. Vem vet kanske kommer vi ses nu när båda kör bil. Nu måste fixa mig lite innan det är dags att köra till jobbet. Det regnar här, men måste lära mig att köra även i regnet. Idag jobbade och klarade inte att städa två rum och det var inte bra att sa inget innan men de fixar. Nu blev lite sur på det allt. Nu måste säga varje gång om inte hinner städa alla rum. På onsdag är jag ledig och det känns bra. Idag avbokade min tandläkartid, jag har inte råd att fixa mina tänderna. Allt tar pengar, jag kommer inte att klara betala mina alla räkningar nu. Det är svårt, jag hatar det livet. Nästa månad kan jag vara utan henne 4 dagar. Det känns bra.Men kommer jobba såklart de dagarna. Vad ska jag göra annars. Dejta ? nej, Träffa någon, nej tror inte att min vän vill träffa mig då. Han undviker mig lite, jag har förstått det. Det är svårt att läsa hans tankar. Men kanske får jag lägenhet och då vill och kan ses igen. Idag fick inget svar, hoppas att imorgon kommer få något svar nu. Jag svarade på blocket annonsen också nu två, men säkert att de kommer inte svara nu. Jag är så trött att läsa dem mejl att sökt lägenhet har gått till annan sökande. Jag vill inte läsa mer de. Men Daniel har sagt till mig, att vara optimist och tänk att du fick lägenheten. Han är en vän som betyder mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0