En trevlig med Jennica

Idag var jag och Jennica ute i Hansa City, köpa lite grejerna. Eller kanske för mycket. Alla mina kontakter är borta nu. Inget som är kvar. Idag såg att även Daniel "vaknat till" på FB. Han gillade en min bild, sista bild som lade upp. Jag gjorde första mina lotionbars och lade upp bilden. De luktar gott men har inte än använt på kroppen. Nu sitter vi här på soffa och kollar på en barnfilm. Ledig dag som gick fort. Idag skrev denna tjej som ska flytta, hon sa att de frågade även henne när hon kan lämna sin lägenhet. Så sa hon att hon tror att jag får säkert lägenheten, och de kommer kontakta på måndag. Jag vet att jag får lägenhet. Då kan vi andas lite lugnare. ¨ Imorgon har redan på morgonen tvättstuga. Sen städa hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0