Fredag den 13.

Idag är det fredag och 13, jag tänker inte på datum. Det är en vanlig dag. Idag ska jag jobba, och ska ringa på den lägenheten.Kanske är det ledig, och kan kolla idag. Jag vill hitta något nu. Jag måste kunna flytta. Men är orolig att betala nu dubbelhyror. Det blir mycket dyrt för mig. Igår var jag så ledsen med allt,saknar någon att vara med, vill inte vara ensamma. Den vecka jobbar jag då bara två dagar. Jag vet inte hur ser det ut nästa vecka och hela maj. Jag vill kunna jobba nu mycket att får in pengar. Att klara räkningar. Spara bensinpengar. Idag ringde och den utan fönster lägenheten har redan någon annan fått. Igen var jag sent. Men mejlade nu att är intresserad av den liten lägenheten och hoppas att jag får den. Jag börjar tappa allt tro nu att hitta något. Och det allt börjar störa mig mer och mer. Jag vill bara andas ut och ta det lugnt. Idag skrev lite med Jonas, bara som vänner och sen bara frågade om han dejtar någon och han svarade att han dejtar någon och frågade om jag gör det också, men skrev att inte och skrev att det pirrade i magen när träffade honom. Han läste det men svarade inget tillbaka, han bryr inte om mig, han har glömt bort mig. Det gjorde ont att läsa det att han hittat någon annan redan. Det händer alltid med mig att alla killar som jag har känslorna träffar någon annan. Nu skrev igen till Daniel och frågade om han har planer nästa lördag att jag jobbar att kanske vi kan ses. Jag är säker att han kommer igen skriva att han inte kan, säkert. Nästa vecka kommer jag jobba 5 dagar och då även på lördag. Det skulle passa på lördag om jag jobbar och kan träffa honom. Men vet inte vad han kommer att svara.
Jag är så trött att orkar inte lagga mat till mig själv. Det är så jobbigt att köra blir , jag blir mer o mer tröttare nu känner det. Och hur kommer jag orka det nu när sommaren ä här. Det tar så mycket bensin. Och pengar, o allt på kredit. Jag vet inte hur klarar jag det allt. Jag vet inte...vill bara gråta just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0