Sommaren är här

Nu är det riktigt varmt, nästan plus 20 under dagarna. Men försöker vara försiktig i solen nu, inte vara utan skydd. Idag jobbade jag igen, men imorgon är jag ledig. För att ska till visningen av lägenheten, jag har ingen aning hur många det kommer vara där. Jag är bara så rädd att det är många och de kommer kräva de vanliga,- fast inkomst. osv. Men hoppas att de kommer inte kräva de sakerna. Det blir bra säkert. Idag har jag träffat en kvinna som gjorde intervju med mig, om bostadsbrist och på måndag kommer jag vara med i radio, hoppas att någon lyssnar och kanske kommer jag hitta något. Jag är trött efter jobbet, det är så jobbigt att köra mellan Kalmar och Karlskrona, men börjar bli van. Men fattar inte, det går för mycket bensin för det. Tankade igår, nästan full, och nu har halva kvar bara. Nu vågar jag mer att köra högre växel, några dagar kör växel 5, det är bättre att köra och öva på det.Imorgon måste vara utvilad att orka köra så mycket. Imorse beställde mig min favorit parfym. Det var present som min mamma ge, hon skickade pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0