Trött fredag

Jag är helt slut just nu. Imorgon jobbar jag igen. Då har jag jobbat fem dagar i den vecka. Nästa vecka står jag bara en dag. Det kan hända att kommer få mer jobba, hoppas jag. Annars kan jag stämpla nu. Idag kom det inget svar heller, och vet inte mer vad ska göra. På måndag tänkte mejla de och fråga. De måste tagit redan nu kreditupplyssningen . De skulle svarat tillbaka eller glömde de bort nu. Det vet inte jag. För att måste börja planera nu om jag kommer blir godkänt hyresgäst hos de. Jag söker hela tiden vidare. Jag har mejlat minst tre blocket men ingen som svarar tillbaka nu. Jag förstår inte hur svårt kan det vara att mejla tillbaka. Han skrev / skickade inget tillbaka, jag betyder inget för honom, jag är inget för honom. Han fortsätter att jaga nya tjejerna. Jag har ingen aning, kanske har hans sambo slängt ut honom nu. Det vet inte jag. Jag vill träffa någon, vill blir kär i någon. När är jag ute då ser jag män ute. För några dagar sen såg några killar springa. Kanske börjar oftare att springa nu ute. Nu ska jag duscha och tror att somnar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0