Att tänka positivt

Jag måste släppa det allt negativ, att vara ledsen och inte tro på mig själv. Det blir bättre, jag vet och känner det. Nu är jag mer och mer säker att D har inte lämnat sin flickvän, det ser jag via FB. De är fortfarande ihop... Idag är jag ledig, hunnit duscha, ringde till veterinären, det är inte så farlig än med Lisa. Snuttan ska dit idag för sin första vaccin eftermiddag, innan vi ska åka till träningen. Men först måste jag få in mina sommardäck, väntar när håret är torrare och ser någon ledig plats att kan köra lite närmare med bilen, men först måste jag får bort snö från bilen. Jag tänker så mycket på " den kille" som är det rätta, hur han ser ut, kan inte glömma bort det just nu. Jag vet inte ju om det är han... Det känns bättre med jobbet, för att nu är 9 dagar i november på jobbet. Jag klarar mig minst 5 dagar att jobba. Jag kommer ju ha a-kassa samtidigt då är det inte så farlig än. Men måste ha mer koll på mina pengar. Igår såg jag någon som ringde, Stockholm nr och jag svarade inte. Men nu ringde igen och svarade....Jag sökte jobb, extra som hälsa intresserad butikssäljare eller nåt. De frågade om kan åka till Kalmar på tisdag nästa veckan.. jag sa ja, och nu vill de göra telefonintrevju först. De ska ringa kl.14.30...jag började gråta....hur sjutton det hände nu...jag ändrade mitt personlig brev och allt. och nu...jag är så lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0