Det är bättre idag...

Men känner mig fortfarande nere. Idag har J träning och hennes klasskompis mamma ska ta J också med. Då har jag egen tid ca tre timmar. Igår var en av värsta dagen, jag vet inte vad händer med mig. Jag känner mig så ensamt just nu, särskilt nu när det är jul och alla bara pratar om de. Jag har hittat present till J men försöker hålla mig till de. Jag funderar att åka bort med henne över en natt, kanske till Göteborg. Jag vet inte än men vill ju åka bort härifrån. Men vill inte lämna katterna ensamma igen. Det kostar en del att åka bort, men tycker att det känns bra att åka bort med henne. Och bo på Scandic. Jag måste hålla mig lugnt nu när jag känner att krachar...jag känner mig ensamt...jag vet inte hur klarar jag allt detta. Det är bara så jobbigt just nu. Den kille skriver inte med mig så ofta nu, han är som borta nu eller han har hittat någon nu. Jag vet inte med han brukade skriva alltid till mig men ...jag skrev honom att jag bröt ihop i fredags kväll men han bryr inte om mig, han frågar inte vad hände men ser att han är online på FB. Nu blev det igen värre. Jag gråter fyllt igen,allt bara kommer. J läste sin texten och jag frågade och sen började skratta på mig. Sen gick det allt över gränsen, det blev direkt så mycket att bara lämnade henne där ensam läsa. Nu har hon somnat. Jag skrev om det allt hur jag känner med min vän på FB, han bara att ah vänner som jag förstår dig verkligen....Jag är mest arg på hennes pappa just nu. Han ska gifta sig i Pakistan med henne, denna polska tjejen. När jag gifte med honom varför fick inte jag den stora bröllopet. Det bevisar bara en sak...jag var bara luft för honom...han behövde mig bara på papper. Jag hatar honom så mycket just nu och rädd att kommer hata även hennes dotter. Jag har inte mer ork kvar för det allt, jag kämpar så mycket för allt och nu allt bara rasar i små bitar.jag vet inte hur länge jag orkar. Jag är så rädd att J kommer prata med pappa om mig hur jag är...och jag tänkte söka kontaktfamiljen till henne. Det kan inte jag få så lätt, det kommer inte den j...skiten godkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0