En solig höstdag.

Idag är jag ledig. Men väntar samtal, om ska jobba. Men tror inte det att de kommer ringa mig. Igår köpte min första julklapp, till mig själv. Jag fick uppdraget på Glitter, men nu kan inte rapportera det , hittar inte på min sida uppdraget. Det är borta. Jag vill ha mina pengar som jag måste få nu. Nu väntar vad de ska svara. Jag måste läsa min pärmen också nu, men måste åka och köpa motorolja. Igår fixade bilen och olja är nästan slut, måste bara köpa rätt olja och fylla på själv. Jag tänkte åka när ska lämna Jennica till träningen, men då är det mörkt redan. Jag vet inte, vill inte köra fram och tillbaka nu. Det behövs städa hemma, eller dammsuga mest. Det är kaos lite hemma, igår var Jennica bästis på besök. Det blev för mycket för mig. Hon åt för många pannkakor, att jag blev utan. Jag blev småirriterad men sen sa att stopp nu är det slut. Igår när lämnade bilen kom till stan att köpa present, när var på väg hem, såg jag honom...( kille från jobbet) vi sa hej bara men såg att han log mot mig. och igår jag kom lite sent till lunch att fanns nästan inga platser men sen satte mig brevid honom. Ah jag vet inte, jag börjar kanske flirta med honom. att få lite mer kontakt med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0