En till ledig dag

Igen sitter jag hemma som vanligt men igår fick jag jobba, nu denna vecka jobbar jag tre dagar. Nästa månad har just nu bara fem dagar, hoppas att få några till dagar att jobba. Snart är det jul, det är så mycket som skulle jag önskat mig men tänker nu hela tiden om jag verkligen behöver det eller inte. Jag klarar att vara utan de. Allt kostar pengar. Jag måste prioritera just nu viktigaste som jag behöver. Till J har jag julklapp som hon önskat sig och tycker att det är värt för henne. Det paket måste jag hämta ut och tänkte redan att packa. Ingen riktig julklapp till mig. Jag vill ju något så mycket men, nej jag klarar att vara utan det. Jag måste börja stoppa min shoppandet lite mer. Jag har krediter som jag verkligen vill betala av nu, de lån har jag kvar men just de krediter som kostar för mycket, betalar ränta ca 20%. Imorse raderade mitt Tinder konto, jag behöver inte mer att trycka där. Jag behöver inte jaga något, jag är själv nu och behöver att sluta leta efter min kärlek. Det kommer när det kommer. Det gör ont att inte ha någon bredvid. Jag måste vara med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0