Hemma tillbaka

Igår kom vi tillbaka, hämtade även Snuttan - våran ny katten. Och det började med bråk mellan Lisa och honom. Det är svårt i början. I Stockholm gick det bra, men ville komma hem snabbt. Nu är vi hemma och idag hade jag besiktningen , det gick ok, hade en fel, blinkers lampfärg var fel. Och sen hade även en till sak, men det var bra att veta. Jag var så nervös men klarade det fint, tycker jag. Nu ska köpa lampor och vet inte än om kan fixa själv eller inte, annars ska låta verkstaden göra det. Jag har skrivit med denna killen så länge nu, och har skrivit sist öppet att är intresserad av honom. Han svarade ungefär att förhållande mellan oss kommer vara orealistisk för att vi bor för långt och ingen av oss har möjlighet att flytta. Det vet han inte, han vill inte ge chansen. Jag blev besviken men kan förstå honom såklart. Vi bara skriver med varandra. Det känns jobbigt lite att får sånt svaret, men livet går vidare. Nu försöker vara lite försiktig mer, jag träffar ingen annan och vill inte heller börja träffa någon just nu. Nu kommer Jennicas kompis hit, de kan leka här hemma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0