Jag mår bättre

Nu börjar jag känna mig lite bättre och ser ljuset. Jag har inte gett upp hoppet att det blir bättre och jag ser ljuset. Så skrev jag igår på min FB sida och en bild med,och fick mina faroritvän att gilla det. Idag väntar jag ett samtal, om jag får det jobbet. Igår hade ett telefonsamtal och tyckte själv att det gick kanon, men är lite orolig nu att de kommer inte välja ut mig för att jag är vegetarian. Som förstod är det jobbet att laga något kötträtt att bjuda i butiken. Men tar det positivt. Om de inte väljer mig har jag iallafall kommit lite mer vidare med min jobbsökandet. Igår läste även min daymaker, att jag har ny uppdrag. Glitter. Nu planerar denna uppdrag på måndag eller på tisdag att genomföra. Det blir ett litet extrajobb. Idag kommer Jennicas bästis på besök. Igår ringde till hennes pappa och frågade om det var ok för honom. Han sa självklart. Det blir roligt för de båda att leka och mysa efter skolan. Jag ska försöka att de ska inte bara sitta vid data/paddan nu när de är här hemma. Imorgon kommer jag jobba. Idag är det dag när jag är lyckligare än tidigare....jag fick samtal och jag fick jobbet som eventpersonal. Jag hade innerst inne en känsla att jag får det jobbet, jag har kämpat för det och nu helt plötsligt hände det. Det är extrajobb att kan själv välja när vill/kan jobba. Det är helt underbar. Nu ska kolla upp om det finns ledig tid för tvätten, sen ska tvätta kanske idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0