Sista dagen i november

Och det är solen här. Jag trivs så bra här i Karlskrona, jag är så glad att jag gjorde det rätta beslut att flyttade hit, närmare till havet. Det är tufft ibland men jag mår bättre. Men har mina stunder när mår lite dåligt men har lärt mig att vara starkare. Igår fick jag jobba, fick sms på morgonen om kan jobba, och så klart gick till jobbet. Jag kommer alltid jobba nu när får sms på morgonen. Det behöver jag. Det är redan tufft men jag ,klarar mig. Det är jobbigare nu när ar ingen avlastning med J, men det går. Ibland känner bara att jag har inget liv, alltid är hemma med henne, inte möjlighet att bara gå ut på kvällarna. Inte tid och vilja att börja dejta någon, jag känner att det är dags att släppa det jagandet. Jag vill ju träffa någon men har kommit fram att just den nätdejting är inte för mig mer. Samtidigt känner jag att jag tänker mest för J och inte tar hand om mig själv. Men försöker att tänka på mig själv. Och har tagit ett steg vidare. Jag ser hemskt ut och vill se ut lite finare, och nu har beställt mig en present till mig själv. En faceroller som minskar ärr och porer i ansikte. Jag har läst om det men inte tänkt tidigare att använda. Nu vill ge en chans för det. Igår kom jag hem, promenerade och sen....kom D med sin bil och såklart tutade och vinkade till mig. Han är så gullig när han gör så. Han är en vän till mig men tråkig att vi har inte tid mer att ses. Men vet att han bryr om mig fortfarande och inte glömt bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0