Snö..

Nu har det snöat här första gången. Men har inte än bytt till vinterdäck, den vecka är det prio nr ett. Fixa bilen. Men har inte pengar att fixa, hoppas att mamma skickar nu den vecka.Det kommer idag då kommer fixa kanske redan idag. Jag vet inte om vågar köra om det är kallare ute nu. Jag mår igen så nere, varför måste det vara så svårt. Igår skickade till den kille en vänförfrågan och såklart han har inte godkänt det, och kanske kommer inte göra det heller. Han ser kanske vem jag är, och vill inte ha kontakt. Det är ingen ide att bara vänta nu. Det händer inget med honom. Jag måste släppa det. Jag måste släppa allt just nu, med kärlek. Det känns bara för mycket, saknaden är så stor att ha någon bredvid. Idag är jag ledig och är hemma. Nu måste ansöka några jobb, kollar min daymaker sida.( extra jobb). Och tänkte skriva upp på papper om fickparkeringen. Jag måste kunna det. Det funkar inte länge att inte kunna det. Imorgon och på onsdag kommer jag jobba. På torsdag vet inte om kommer köra tjejerna till träningen, om jag har bytt däck, kan göra det, annars inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0