Tårarna som vill rinna

....jag är så ledsen just nu. Det har hänt för mycket under de sista dagarna. Jennica började igen att visa sin ilska och sin vilja. Hon ville igen att hennes kompis ska komma hit men sa att inte mer. Det är hela tiden nu när hennes kompis kommer hit. Nu förklarade att du kan också gå till henne ibland. Då fick svar att kan inte att hennes pappa måste jobba. Det kommer inte funka om hon kommer hit nu hela tiden. Jag är ingen barnvakt här till andra hela tiden, det måste väl hennes pappa eller mamma också förstå. Hon berättade igår att hon vill att ska hitta en kille som har barn, lika gamla som hon är. Det gjorde mig ledsen och öppnade mina sår. Att idag berättade jag allt till henne...att hon skulle haft en syskon....hur det var...men hon sa direkt i början att jag ljuger att hon tror inte på mig...men berättade allt. Hon sa att hon bryr inte om. Det gjorde så ont i mitt hjärta att höra det allt från henne. Igår var jag och betalade min bilräkningen. På vägen dit efter jobbet ville jag veta om min kärlekslivet och lade en inlägg upp att söker någon som kan avläsa. Jag fick kontakt med en tjej, som redan i började läste av mig och allt vad hon såg hos mig var sant. Det var inte gratis , jag betalade 135kr för det. Sen berättade hon- det finns en smal, lång , brunt hår och grå-grönt ögonen. Ett vit hus utanför stan, en liten flicka, bokstav P, siffra 44. och att hon har känsla att jag har haft kontakt/ träffat honom....det gjorde mig först osäker, vem , men känner igen någon. Först var det D från jobbet....men bokstav, siffra...sen kom jag till J, allt passar med honom men siffra 44 , vad är det...imorse frågade J vilka siffror har han på bilen och sen berättade honom varför ville veta...han önskade sen "lycka till"...jag har känsla att det är D...men är rädd att det är fel...jag vet inte. Nu har varit ganska nere hela gårdag och idag. Varför ville jag veta nu, nu vet jag och försöker inte tänka så mycket på det, men det är så svårt. Nu väntar J att ska lyssna när hon läser sin text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0