Tiden går för snabbt...

All tid går så snabbt, jag blev så besviken idag när såg att jag är borta två dagar från jobb, missar ca tusen kronor nu nästa månaden. Det blir hela julen och nyår hemma...jag tänkte att åka bort med J, men nu kan inte åka om blev borttagen från jobb. Igår han skrev mig men han skrev mig så elakt tillbaka, att började bli så arg även på henne, han skrev ungefär att han är ingen robot, han är en människa och jag blir sur på honom och sen ungefär,att förlåt att jag är inte din drömkillen men jag har mina gränser, det var droppen för mig, hur han sårade mig mer och mer....jag frågade vad han menar med det men han svarade inte tillbaka. Skrev bara att vi lämnar denna vecka bakom och hoppas att nästa veckan blir bättre. Efter det han läser inte mina meddelande. Han gjorde mig mer illa nu när han skrev såhär. Jag trodde att kan lita på honom men nu vill inte mer höra någonting av honom. Bara att glömma bort honom och gå vidare. Jag vet att han sagt att det kommer inte funka någon förhållande mellan oss tidigare. Igår skrev han något att han har från jobbet hårt press och även i familjen. Jag vet vad han går genom med sin x, han är inte heller ok. Samt fick igår mitt svar från en spåman, om min rätta killen, om allt, hur kommer vi träffas, hur han ser ut, hur bor han. Det blev så mycket att vet inte om kan tro det allt. Jag vet inte, nu vet om det och känner att börjar mer att hoppas och leta efter just honom. Det gör mig mer ont i hjärtat att fick läsa denna meddelande. Det skulle vara bättre att inte veta om det. Snart kommer J hem, och känner att inte gjort imgenting. Jag hann iallafall städa hemma. Nu måste försöka ta det lugnare med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0