Varför har jag otur

Igår skulle sälja min mobilen och nu funkar inte alls mobilen, det går inte ladda och nu måste ta tillbaka mobilen och betala pengarna tillbaka. Jag fattar inte nada, vad hände med mobilen nu....Men har ingen annat att göra... bara leva vidare. Just tänkte att nu kan betala jennicas julklapp med de pengarna. Men nej...bara ta det lugnt.. Idag är jag ledig som vanligt, igen minst 3-4 dagar kommer vara hemma. Men hittar alltid att göra något hemma. Nu har bara kvar till pappa att göra julklapp. Det går snabbt och sen kommer jag posta klapparna redan nästa veckan. Ah hoppas att de blir glada när de får de. Igår pyntade hemma och såklart började Snuttan redan leka med granen och två gånger ramlade det. Och vi ar inte pyntat så mycket hemma. Jag tycker inte att det är för mycket. Jag vill inte tänka på jul och nyår, jag kommer ju vara hemma hela jul och nyår. Jag ville åka bort med J men kan inte göra det. Jag har inte råd för det. Jag jobbar så lite nu och inget extrajobb heller. Januari, februari och mars kommer vara nu jobbigaste månaderna när jobbar bara i några dagar på hotell. Och d¨å kommer såklart bil försäkringen som måste betala i februari. Jag vet inte hur, jag kunde inte spara inget den månaden och vet inte om kan spara nu i detsember. Jag försöker nu att hålla pengar, inte köpa onödiga sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0